torsdag 4 februari 2010

Bilder är verkligen minnesvärt

Har varit inne på röntgen nu. De hade en sån där assistent grej, en som håller på att utbilda sig, hon var inte van vid deras apparater för det var första dagen, så allt tog dubbelt så lång tid, jag skulle stå si, jag skulle stå så... Kan dem inte öva på någon annan än mig... I allafall så gick det, dem tog tio bilder har jag för mig. fyra på axeln, kanske va de fem, tre på vardera hand. Nu får vi se va det visar. Förhoppningsvis har jag svaren om en vecka, men man vet aldrig.

Va uppe en sväng hos Therese och la över bilderna sen i somras på mitt usb, väl här hemma har jag tittar genom dem, fått mig goda skratt och det beror ju på fina minnen :) Håller för tillfället på med att ladda upp bilder till framkallning. Tror inte jag kommer framkalla fler sen på ett tag, trots allt blir detta 400 med dessa. :D Jag älskar bilder, det märks va? Hehe, har förresten lagt bud på en digital kamera på tradera, får väl se om jag vinner auktionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar