onsdag 17 februari 2010

Tim har kommit till världen


Jag har blivit faster för första gången. Till en liten kille. Tim heter han. Han va 52cm lång och vägde 4170g när han kom ut vid halv sex tiden på morgonen, den 10e februari.
Var och hälsade på honom för första gången igår, för jag hade ju åkt till Kenneth innan de kom hem från BB, då de fick stanna kvar ett dygn för tester och så.


Jag hade helt underbara dagar tillsammans med min älskling. Det har blivit en del snökörning, då de varit oväder. Men också en del mys :) I lördags var vi på bio och såg Wolfman, den va faktiskt riktigt dålig. Efter det körde vi och handlade till Alla hjärtans dag. Gjorde goda mackor, god efterrätt, spelade spel och mös mös mös med tända ljus, jordgubbar och chokladsås.. ;)


Jag har förresten namnsdag idag :)
Så grattis till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar