tisdag 23 februari 2010

Snett bäcken och stabilitetsträning

Va hos sjukgymnasten imorse. Visa sig att mitt bäcken är troligtvis snett, en naprapat/sjukgymnast ska titta på det nästa vecka. Ska börja med stabilitets träning, det är ett måste pga att jag är överörlig i mina leder. antar att ett långt åtagande ligger framför mig, med träning m.m. Bara av att ligga på rygg på britsen idag, i tio minuter va de kanske, så kom jag knappt upp därifrån, jävlar va jag hade ont. Så trist... :( vädret hade varit fint idag, solsken och allt ju, men så den här jävla blåsten, den ställer till med massa. Jag kom inte iväg med min egen bil imorse, för den står på is typ, så efter att ha sopat av den, skottat runt den och varmkört den, så rubba den sig inte en cm. Gjort allt i onödan, men inte fan visste jag att den inte skulle rubba sig. Så de va till att sopa av audin snabbt som fan, byta nycklar och ge sig iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar