lördag 7 februari 2009

En helt underbar kväll

Ja kvällen igår var bara helt kanon. Kanske berodde det på sällskapet. Åt på Gondolen i Sjöbo, plankstek, det var så gott så det smälte i munnen på en. Hungrig som man var. Sen körde vi upp mot Helsingborg, stannade i Löddeköping och tog glass på McDonald´s. M tog kaffe med. Sen körde vi vidare, dimmigt som det var. Men i all dimma hittade vi till Sundspärlan. Slog verkligen klackarna i taket till Black Jack, ja jävlar vad vi dansade, skitskoj var det. Längesen jag hade en sån rolig kväll. Kan säga att det kändes rejält i fötterna i slutet. Att dansa så mycket med klackar, men det var värt det. På natten när vi körde hem, så stanna vi till i Lund och åt natta mat, Jättekebab rulle.

När jag vaknade imorse, vaknade jag helt tillfreds med livet. Inget jag behövde gå upp för, kunde ligga och dra mig. Så skönt. M har precis varit här, han skulle låna min GPS, så han hittar till 50 års festen han ska på ikväll :-) Om några timmar ska jag ner till stallet, fixa där och sen halv fem ska vi ha stallmöte. Jag vet redan punkterna som ska tas upp, fick ju höra dem igår.
Ikväll är jag bortbjuden på middag, hoppas den är god *ler*

"Bona fide" - I god tro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar