fredag 6 februari 2009

Kvalitets tid, "Sandra tid"

ja skitsamma, försöker igen, dock blir detta ett helt annat inlägg om min dag.

Imorse så stod jag utanför affären 08.00 och hämtade mitt paket, sen drog jag ner till stallet och prövade det nya fleecetäcket på Diamond, det passa kanon, urläckert. :-) Sen efter jag tagit ut hästarna, mockat m.m. så var jag iväg och städade demohuset. Sen blev det hem och hjälpa pappa städa och tvätta företagsbilarna. Min fick sig minsann en tvätt till, och städning invändigt och nya mattor, svarta med röd kant. Sagt det till alla nu, att det blir till att ta av sig skorna när man åker eller kör min bil. :-D

Precis fixat mig i ordning för kvällen, M kommer och hämtar mig om ca tio minuter, sen ska vi ut och äta, sen bär det iväg till Helsingborg. Men just nu har jag one moment för me och då tänkte jag ju skriva lite, men det gick inte som jag tänkt mig, för allt raderades så jag började helt enkelt skriva nåt nytt.
Behöver väl inte säga att jag är rent slut i ryggen idag? Men ska nog få till en och annan dans ikväll. Tjoo och shim, å klackarna i taket.

"Sol lucet omnibus" - Solen lyser på alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar