onsdag 4 februari 2009

Pärlan fick lite kärlek.

Idag tvättade jag min pärla, ja jävlar vad hon var skitig. Kollade på henne efteråt och undrade om hon verkligen var min :-P
Har hunnit med en del idag, varit och tagit ut hästarna, mockat, fixat i ordning för kvällen, sen på två timmars möte på AF i Ystad, hunnit med och handlat en klänning till fredag, och ett skärp. Varit på cellprovskontroll på sjukhuset. Hämtade ut paket på hydro i Tomelilla, tog tvätten samtidigt, sen handla jag till mamma på konsum. Gick upp en sväng till brorsan, sen var det tid för massage och då knalla jag ner där. Sen hem, hann äta och diska, sen kom M. Vi har ätit semla, och fixat med musik, och t.o.m hunnit se knight rider. :-)

Imorgon har jag sovmorgon, ska bli skönt. Och behövligt, inte sovit något alls i natt. På fredag är det dags för hovslagaren att komma igen. Hoppas allt ser bra ut för min grabb.

"Non omnia possumus omnes" - Vi kan inte alla göra allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar