lördag 28 februari 2009

Fullt upp

Jag har helt tappat stinget för att skriva de senaste veckorna. Vad är det med mig? Jag skrev ju varje dag innan. Har förvisso fullt upp, stupar i säng om kvällarna, och vet du vad? Jag sover. Så härligt. :) Var hos läkaren i torsdag och fick konstaterat att jag har samma problem i axeln som min mor har :( (inte bra) och mina knän, ja, jag ska inte börja spela fotboll eller åka skidor, risken är stor att jag skadar minisken och allt, hade glapp på 3cm.

J hörde av sig igår, mina provsvar från celltagningen har kommit. Frågan är om det är positivt eller negativt, känns som jag inte har för bråttom att hämta posten, men jag måste göra det nångång. Cancer ligger i släkten. Men jag tänker positivt, klart jag inte har det. Jag ska ju må bra, för det förtjänar jag.

Ska iväg nu till återvinningen och kasta skräp. Sen ner till stallet och min älskade grabb, det finaste som finns.

1 kommentar:

  1. Men heej gomman! :) Har du med en blogg? vad rooligt! :) allt bra med dig ? får ta vår lilla girls-night nu snart tycker jag! Hur går allt med boende och jobb? Kraam!

    SvaraRadera