torsdag 19 februari 2009

Ny tatuering

Alla hjärtans dag i år var något utöver det vanliga. Det var ett vackert bröllop och så speciellt. Säger bara, Kyrk bröllop, släng dig i väggen! Haha. Var en sväng över i Danmark innan bröllopet, sen checka vi in i sviten på hotellet sidan om där bröllops mingel och middagen skulle hållas. (kanon med bara krypavstånd :-) HBG är faktiskt vackert på sitt lilla vis. Och jag lyckades komma hem utan att vara gift :-P

Igår var jag iväg och tatuera mig, och kan säg som så att man knappt kände det och det gick fort *ler* Nu är det uppehåll med simmningen två veckor, lite tråkigt faktiskt. Men jag har ju massa annat att syssla med. Ska bli privat lärare till en.

Bilen jag kikat in, den var såld, det var synd, men det var meningen att jag skulle hitta något finare, något bättre. Jag kommer att hitta det också. Tror inget annat.

Mitt liv är bra, jag bytar aldrig!

1 kommentar:

  1. låter nice:)
    åhh en ny tatto nice :)
    vad å var.. :P =) ?


    ne man får ju inte bada/sima me en så ny tatto...
    så du får la va extra mkt hos hästen/hästarna:) hehe..

    kram.

    SvaraRadera