fredag 30 januari 2009

Bra sug

Fixa i stallet imorse, sen stack jag iväg och hämtade en helt ny dammsugare på byggmarknaden, ja jävlar vad den är bra. Där är sug. Men så är det ju också en lite mindre industridammsugare. Sen när jag fixat städning av demohuset, så drog jag ner till stallet igen och red Diamond. Han går som en dröm. Och ett perfekt avslut innan man körde hem var en god morot. Tänk så lite som behövs för att glädja en. :-)

Alla hjärtans dag är bokad i år. Blir till en svit i Helsingborg med en vän. Kärleksveckan eller vad det är inleds på alla hjärtans dag däruppe med tre bröllop. Och vi har inget bättre för oss, sen är ett par min väns polare. Ska bli intressant. Nästa helg är det dans som gäller. Ska bli så kul så :-)

"Homines quod volunt credunt" - Människor tror det de vill

1 kommentar:

  1. vd bra att damsugaren funka bra hehe!:)
    skoj.. att han går som en dröm mysigt ju!:)
    morätter e alltid gott :) hehe .
    oj låter som en bra alla hjärtans dag.. :P
    själv har jag hitils inget planetar :/ hehe
    men de kenake kommer men kanske inte de återstår att se! =)) hehe.

    ha en bra lördag!:)
    kram.

    SvaraRadera