lördag 24 januari 2009

Magnetfält

Hade en trevlig kväll igår, parkerade bilen och gick längs gågatan i Malmö, hämtade ut biljetterna till bion, sen gick vi till LaEmpanada, och åt där, för där är för jävla gott :-) Hamnade på ett fik och tog en Latte Vanilj, (behöver inte tillägga att det blev fel va?) Sen va vi på bion en stund innan den började, jävlar vad det var folk där, milslång kö till dass också. Men det gick. Filmen var för övrigt riktigt bra, helt klart sevärd. När vi kom tillbaks till bilen, hade vi fått 700kr i parkeringsböter, fast vi hade parkeringslapp och allt, haha, men det visa sig att vi parkerat ett par meter fel. Vi bara skrattade åt det.
Jag fick många goda hjärtliga skratt igår, så dem kommer följa med mig ett tag nu.

Har sovit gott inatt faktiskt, måste vara för ron jag känner.
Idag om ridbanan är okej, så ska jag sadla och tränsa min grabb och rida fram honom. Behöver sätta igång, men är så jävla beroende av vädret. Är ridbanan för blöt, är det ju halkrisk. och är det för hård är det snubbelrisk. Det är mellantinget jag behöver. M tittar nog förbi stallet idag, han ville träffa och hälsa på Diamond, som har blivit en sån stor del av mitt liv.

"Nil satis, nisi optimum" - Endast det bästa är bra nog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar