onsdag 7 januari 2009

Med nya året kom en ny blogg.

Och det är den som kommer att följa mig på vägen nu. Har kvar min förra, men ville börja på en ny, med nya tankar, nya ideer.
Idag är det min mammas födelsedag, så grattis Mamma. Nästa år blir du 50, njut av ditt 49:e år. Själv blir jag 24 i år, tänker ofta var tiden springer iväg, för det gör den verkligen. Snart sitter jag väl och funderar i gungstolen, tänk den dagen då jag sa att jag var på mitt 24:e år, så längesen :-D
Ja vad har då hänt i mitt liv det gångna året. Mycket. Tråkigt att göra en sammanfattning av sånt som hänt, när man har hela framtiden framför sig att påverka och leva i. Jag älskar livet, jag älskar att leva! och jag är glad att jag har det jag har, jag har en bra familj, vänner och mina djur är friska. Vad mer kan jag önska mig? Flera miljoner på banken hade förvisso inte varit helt fel :-D Men vad är pengar gentemot frihet och styrka?
Så vad planerar jag för i år? Absolut ingenting, jag tar det som det kommer.

Citius, altius, fortius -- "Snabbare, högre, starkare"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar