torsdag 22 januari 2009

Detta kommer gå bra!

Nu har jag minsann köpt mig en gitarr och diverse tillbehör. Nu ska bara tondöva Sandra lära sig spela också. Men det kommer. Kikat runt lite på kurser och så, för jag behöver nog hjälp. Men det är minsann inte så lätt att hitta såna kurser. Den jag hittat är inte ens fastställd om den ska bli av eller inte. Och anmäler jag mig till den och sen med min tur läggs tiden säkert på en måndag kl 19, och då kan jag ju inte. Brukar alltid bli så. Blev ju så med spanska kursen med. Det tråkiga är ju om man anmäler sig och sen inte kan, så är det ju bindande och man får inga pengar tillbaks. Ajja, vi ska se att det löser sig på nåt vis. :-)

Har tänkt på att det finns många låtar som är rena stress momentet, fick en sån precis bland mina mp3. Vad drygt det är. Finns det verkligen folk som tycker om dem låtarna? Dem kryper ju in under skinnet på en och ja, de e rent för jävligt.

Idag fick jag ännu ett bevis på en grej, som gjorde mig glad. :-)
och igår fick jag höra "Sådan vän som du, är jag stolt att ha." Det värmde.

"Non mihi, non tibi, sed nobis" -
Inte för dig, inte för mig, men för oss.

2 kommentarer:

  1. Säkert en blivande gitarr-virtuos :)

    SvaraRadera
  2. hoppas de går bra å att du lär dig lätt osv =)) hehe

    SvaraRadera