måndag 26 januari 2009

Ibland undrar jag vad det är som ni inte förstår

Vad är det som gör att folk tror jag är intresserade av dem bara för att jag är singel. Jag vill vara själv, jag har valt det. Respektera det! Jag har inte intresse för någon! Jag är inte ute efter en pojkvän eller nåt alls i den stilen. Acceptera det. Vänskap är det enda jag har att erbjuda. Få inte för er något annat.. Mina tankar finns på annat håll.

Har haft full rulle idag, var nere och jobba i Skillinge några timmar, och dessförinnan var jag i stallet och fixa för min grabb och Håkans ponny. Sitter ner och tar det lugnt nu, precis kommit hem. Sen blir det något att äta, sen ska jag ner till ridningen. Markträning idag, så ska bli kul och se vad det är för typ idag. Gissar på att jag kommer vara mör imorgon.

"Crea diem" - Skapa dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar