torsdag 15 januari 2009

Tandvärk

Har haft en sån in i helvetets tandvärk, fick en akuttid hos tandläkaren, och jag lovar att när hon slog med en metall grej på mina tänder, då var det nära hon fick sig en höger. Jävlar va min tand gjorde ont. Jag vet nu vad anledningen var som gör att jag har ont. Men den är fixad nu. Men värken får jag allt dras med några dagar till.

Har varit nere i stallet och fixat som vanligt idag och så longerade jag min grabb, det gick jättebra. :-) Han är så fin så (om man bortser från att det är en lerkaka jag hämtar i hagen varje dag ;-)) Han lyssnar och vill verkligen alltid vara till lags. Min älskade vän.

Pratade med Björn idag och på fredag nästa vecka sätter vi igång.

Futurum nobis est - Framtiden är vår

1 kommentar:

  1. aj då tandvärk e inte alls skoj.. tur de snart e över då.. : )

    SvaraRadera