tisdag 13 januari 2009

Ingen Firethorn, utan Cicorius

Har sån grym träningsvärk idag, fick verkligen ett pass som hette duga igår. Nästan så man börja fundera på varför man utsätter sig för det. Märks att man haft uppehåll nu i en månad och det blev ingen Firethorn, utan Cicorius.

Har nästan precis kommit hem från tandläkaren. Jag befara att jag skulle ha flera hål, men jag gick därifrån med inga alls. :-) inte illa. 23 ½ år gammal och har aldrig haft ett hål. Däremot hade jag tandsten, men det kommer man väl aldrig från.

Ska snart köra ner till stallet, det ska bli intressant och se hur jag klarar detta, för jag kan knappt hitta en enda del av min kropp som inte gör ont. Men lika glad är jag för det :-)

Idag är dagen då julen körs på dörren, men det känns som det inte prioriteras för min del idag. I couldn´t care less. Står min adventsljusstake uppe i sommar, så vet ni varför. Mamma håller på på nedanvåningen för fulla muggar och plockar ner tomtar, adventsljusstakar m.m. Att man orkar bry sig. Vad gör en dag mer eller mindre? Har aldrig förstått det.

På tal om något annat. Jag saknar nåt.

"Ex nihilo nihil fit" - Av inget kommer inget

2 kommentarer:

  1. inga hål de e ju bra...
    ja uch å fy när de tar bort tandsten på en.. :/

    blöää :P

    SvaraRadera
  2. jobbigt att läsa texten med den färgen

    SvaraRadera