söndag 25 januari 2009

Lejonkungen

Det blev minsann Lejonkungen på disneykvällen igår. Så jättelängesen man såg den, men man mindes flera repliker, kan ju vara för att man såg den nästan tio gånger på bio. Han min faster var tillsammans med, hans far ägde ju biografen.
Tack Niklas för igår, det var trevligt, som vanligt. Du säger att jag är en bra go tjej som är förbannat charmig, men vet du vad, det är ju du med. Kommer du ihåg legobitarna? *ler*

Kom upp imorse och pappa berättade att "farfar" dog igår kväll vid halv nio. Haj och goodbye gubbe. Kan väl inte direkt säga att jag kommer sakna dig. Det låter kanske lite hemskt, men det är det inte. Pappa träffa sin far första gången när han var i 20 års åldern, han har aldrig brytt sig om sina söner. Jag tror jag har träffat honom 2-3 ggr när jag var mindre. Och det var för vi var tvugna, inte för att vi ville.

"Quidquid agis, prudenter agas, et respice finem" -
Vad du än gör, gör det varligt och överväg slutet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar